Subject: Lepassaare I F3 madalpingeliini rekonstrueerimine, Suuremetsa küla, Võru vald, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2024 18:27:10 +0200

Tere,

Saadan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks Lepassaare I alajaama
madalpingevõrgu rekonstrueerimise projekti. Tööde käigus asendatakse
olemasolev alajaam uue mastalajaamaga, madalpingevõrgus asendatakse
paljasjuhtmeline õhuliin rippkeerdkaabliga. Kogu tegevus toimub 18102
Orava-Lepassaare tee kaitsevööndis, teemaal tegevusi ei toimu.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.